Sonntag, 16. Juni 2013

Beginning / Inspirations / Instagram mix

Poczatek jest czesto trudny ,mam nadzieje ze u mnie bedzie wygladalo to troche inaczej.
Mam naimie Ewa i mam niedlugo 15 lat ,mieszkam w Niemczech. 
Ten blog zalozylam z checia dzielenia sie z innymi moimi inspiracjami,zdjeciami,przezyciami itp. i robie to przede wszystkim jak narazie dla siebie i nie oczekuje wielkiego zachwytu i dziesiatek komentarzy ,komu sie podoba to ten tu bedzie zagladal a komu nie to niech zachowa swoja krytyke dla siebie bo zacznijmy od tego ze mnie nie znacie i nie bede tolerowala wylewania jakiegokolwiek jadu tutaj , ma byc pozytywnie :) ! Nie chce odrazu kategoryzowac mojego bloga ale napewno w wiekszej czesci on bedzie o modzie czyli o moim hobby i marzeniach,celach do ktorych daze ,cieszyc mnie bedzie jak komus tu bedzie sie podobac ,a ponizej zdjecia przedstawiajace o co mi mniejwiecej chodzi :
                                                  
My name is Ewa and I m gonna be 15 in few weeks time.I live in Germany .I made this blog because I wanted to share with others my inspirations,pictures,experiance ect. Also i m doing this for myself . 
And i m not expecting a big wow and houndrets comments ,those who like this page gonna keep following and if u dont like that keep ur opinion to ur self.
I m not gonna tolerate some hate here , everything here gonna be positive.
I m not wanna make catarogise my blog but i m sure most of the posts its going to be about fashion I mean about my hobby ,pictures on the bottom describe what I mean :)

                                              
                                               

















                    

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen